GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

W stolicy mamy drugą Irlandię! Na razie tylko w kinowej kasie

mk, Adam Robiński 24-02-2008, ostatnia aktualizacja 25-02-2008 22:11

Kina sieciowe podnoszą ceny. Za bilety płacimy już tyle, ile na Zachodzie. 24 zł w Silver Screen, 25 zł w sieci Cinema City, 27 zł w Multikinie – ceny biletów w warszawskich kinach poszły w górę i zaczynają doganiać te z Europy Zachodniej.

autor: Kowalczyk Piotr
źródło: Fotorzepa

Jeszcze kilka miesięcy temu za weekendowy bilet (od godziny 17 w piątek) płaciliśmy w Multikinie ok. 20 zł. Seanse w tygodniu są o kilka złotych tańsze. Wielu kinomanów korzystało też z promocji, jakie Multikino oferowało np. członkom klubu Nokia. Dzięki przynależności do klubu można było kupić dwa bilety w cenie 15 zł każdy. To mniej niż płacili np. studenci czy emeryci.

Tak jak w Londynie

Dziś sytuacja nie jest już tak różowa. Weekendowy bilet do Multikina na Ursynowie zdrożał do 25 zł, a w Złotych Tarasach do 27 zł.

Dla porównania, za weekendowy seans w Londynie zapłacimy od pięciu do siedmiu funtów. Przy średniej cenie funta 4,74 zł, daje to 23-33 zł. W berlińskim UCI Kinowelt Colosseum wejściówka na film w weekend to wydatek 7,20 euro (26 zł).

– Rzeczywiście, od stycznia ceny w naszej sieci są wyższe niż do tej pory. Dostosowaliśmy je po prostu do konkurencji – mówi Edyta Pawłowicz, kierownik ds. marketingu Multikina. – Dotychczas byliśmy najtańszą siecią w Warszawie.

– Ceny biletów rosną, bo rośnie zainteresowanie kinem. Na ekrany wchodzi coraz więcej ciekawych filmów, także polskich. Ich sukces powoduje, że ludzie chętniej przychodzą je oglądać – wyjaśnia Joanna Kotłowska, dyrektor relacji inwestorskich Cinema City International.

Promocja Nokii w Multikinie nie jest już tak atrakcyjna jak kiedyś. Zamiast 15 zł za wejściówkę zapłacimy 18 zł w dzień powszedni i 21 zł w weekend. – Klub Nokia przestał istnieć. Jesteśmy teraz jednak w programie lojalnościowym MyNokia. Oferta się zmieniła, a my nie możemy w nią ingerować – tłumaczy Edyta Pawłowicz.

Podobnie jest z cenami biletów w innych multipleksach. W Cinema City normalny bilet to wydatek 25 zł (20 zł w dni powszednie). Ulgi szkolne i studenckie dają trochę niższą cenę: 16 i 18 zł. W Silver Screen wejściówki kosztują odpowiednio 19 zł (w tygodniu) i 24 zł (w weekend).

– Gdy porównamy ceny w warszawskich kinach z wejściówkami na inne imprezy, okaże się, że nie są one tak wysokie – przekonuje Joanna Kotłowska. – Na przykład wyjście na koncert to wydatek od 40 do 100 zł, do filharmonii – około 100 zł, a na balet – od 70 do 100 zł.

Zniżkowa karta lub DVD

Co pozostaje tym, którzy nie są już studentami, a nie otrzymali jeszcze legitymacji emeryta? Przede wszystkim wypatrywanie okazji. Niektóre kina zjednują sobie widzów atrakcyjnymi promocjami. Kinoteka, na przykład, oferuje kartę klubowicza. Karta kosztuje osiem zł i umożliwia zakup biletów w cenie 13 zł przez cały rok, na seanse w dowolny dzień i o każdej porze. Darmowy bilet po zakupie 12 innych zapewnia z kolei Karta Multikinomaniaka w Multikinach.

Miłośnicy kina powinni też zainteresować się filmami na DVD. Ceny wydawnictw na tym nośniku są coraz niższe. Nominowany do Oscara „Katyń” Andrzeja Wajdy w empiku kosztuje 38 zł. Za dwa bilety na ten film w multipleksie zapłacimy w weekend ok. 48 zł.

Skomentuj tekst

Życie Warszawy

Najczęściej czytane