GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Rekord wadliwych aut na polskim rynku

ar, Marcin Zwierzchowski 18-04-2007, ostatnia aktualizacja 18-04-2007 16:51

  W Polsce w br. producenci wezwali do serwisów już ponad 61 tys. właścicieli potencjalnie wadliwych aut. Tak dużych kampanii naprawczych u nas jeszcze nie było.

Fot. Rolls-Royce
źródło: Nieznane
Fot. Rolls-Royce

Rekord już padł, choć dopiero minął I kwartał. Tegoroczne wezwania do serwisów objęły modele takich producentów, jak: Chevrolet, Fiat, Ford, Lancia, Mitsubishi, Renault, Nissan, Opel, Ssangyong i VW. W całym 2006 r. wezwania dotyczyły ok. 45,5 tys. pojazdów.

– Rzeczywiście, napływa do nas coraz więcej zgłoszeń od producentów i dystrybutorów z branży motoryzacyjnej – potwierdza Kamila Kurowska z UOKiK. – Nie należy jednak wyciągać z tego wniosku, że auta są coraz bardziej wadliwe. Po prostu zmienia się podejście firm do kwestii informowania konsumentów o możliwych zagrożeniach – dodaje Kurowska.

Warto przy tym zaznaczyć, że wezwania do serwisów nie są równoznaczne z wadami aut. Bywa, że po sprawdzeniu problem nie dotyczy żadnego ze skontrolowanych aut. Ale w motoryzacji bezpieczeństwo jest najważniejsze i lepiej dmuchać na zimne. Lepiej zapobiegać

– Produkcja auta to skomplikowane zadanie i każdemu może się przytrafić mniejsza czy większa wada – tłumaczy Andrzej Nosiński z Peugeot Polska. – Zawsze łatwiej zapobiegać, dlatego producenci zapraszają do serwisów, gdy tylko padnie cień podejrzenia, że coś może być nie tak. A gdy już wada jest potwierdzona, każ-dy producent usuwa ją na własny koszt – dodaje.

– Jeśli usterka jest drobna, to poinformowanie o niej może nawet wpływać pozytywnie na wizerunek marki – mówi Wojciech Drzewiecki, szef Ins-tytutu Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar. – To tylko potwierdza, że firma dba o najmniejszy detal i dąży do perfekcji. Ale zdarzają się też poważne wady, nawet takie, w których np. istnieje ryzyko zapalenia się samochodu. Te bez wątpienia tworzą negatywny wizerunek producenta – zaznacza. Zdaniem ekspertów, wezwania do serwisów były zawsze i nawet przy produkcji w stu procentach opanowanej przez komputery wady będą się trafiać. 

Przeczytaj całość w elektronicznym wydaniu Życia Warszawy
__Archiwum__

Najczęściej czytane