Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

"Księżycowa noc" wypromuje Warszawę

Mariusz Gruza 04-11-2009, ostatnia aktualizacja 05-11-2009 07:57

Konkurs na film promocyjny "Odwiedź Chopina w Warszawie" został rozstrzygnięty. Wygrała 30-sekundowa etiuda przedstawiająca stolicę w blasku księżyca, oczywiście z muzyką Chopina w tle. Obejrzyj nagrodzone filmy!

źródło: internet

Uzasadniają swój wybór jury - w którego składzie znaleźli się m.in. reżyser Xawery Żuławski, aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Agata Passent oraz operator Marian Prokop - podkreśliło, że jest to najbardziej przemyślany i nastrojowy klip spośród 74, które zostały nadesłane do konkursu.

I miejsce – „Księżycowa noc”, autor: Stasiu

Film doceniono przede wszystkim za "opowiedzenie niebanalnej historii chopinowskiej i warszawskiej zarazem". - W filmie nie ma niepotrzebnego ujęcia. Jest to najbardziej przemyślany i nastrojowy film konkursu. W krótkim czasie odbywamy spacer po klawiszach fortepianu i nocnej Warszawie. Film przekonuje, że Warszawa to idealne miejsce na spotkanie - tak swą decyzję uzasadniło jury.

II miejsce - „Cya in Warsaw”, autor: funnyguy1

Jury doceniło "surrealistyczny klimat i oszczędność formy". - Mimo kosmicznego miejsca akcji film jest pełnym humoru zaproszeniem do Warszawy Chopina. Pomysł, że kosmonauci są melomanami i wybierają się w Roku Chopinowskim do Warszawy jest znakomity. Czarno-biała animacja urzeka także prostotą formy - orzeczono.

III miejsce – „Visit Warsaw”, autor: mitternacht

Jury doceniło pomysł na odkrywanie widoków Warszawy. - Sprawna realizacja, rytmiczna praca klawiszy powodują, że widz ma ochotę zobaczyć jeszcze więcej. Fakt, że muzyka jest dobrze zsynchronizowana z obrazem daje przyjemność oglądania. Doskonała zachęta do odkrywania Warszawy i muzyki Chopina - brzmiał werdykt.

Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 3 tys. zł., a film będzie pokazywany w internecie w ramach promocji miasta z okazji nadchodzącego Roku Chopinowskiego.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane