GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Wyścigi na stadionie, którego jeszcze nie ma

Izabela Kraj 04-08-2008, ostatnia aktualizacja 05-08-2008 13:54

Są już firmy, które chciałyby organizować wielkie imprezy rozrywkowe czy biznesowe na Stadionie Narodowym.

autor: Gardziński Robert
źródło: Fotorzepa

– Jesteśmy w stałym kontakcie z organizatorami największych imprez komercyjnych na świecie. Z wieloma kontrahentami jesteśmy już „po słowie” – zapewnia Łukasz Wysocki, kierownik ds. systemu zarządzania Stadionem Narodowym w Narodowym Centrum Sportu. I podaje przykłady.

Niemal na pewno jeszcze przed Euro 2012 odbędą się na płycie stadionu przy rondzie Waszyngtona dwie imprezy motoryzacyjne: show Monster Jam (konkurencje rozgrywane na autorsko skonstruowanych autach) i Race of the Champions (wyścigi na specjalnie skonstruowanych torach). Szykuje się też wielka impreza muzyczna „Sensation”, na której słucha się muzyki, tańczy, ogląda pokazy choreograficzne i laserowe.

– Ci organizatorzy oraz kilka innych firm są już zainteresowani wieloletnimi kontraktami – mówi rzecznik NCS Marcin Hadaj. – Nic dziwnego. Będzie to pierwszy obiekt w Polsce, pozwalający na imprezy pod dachem dla 50 tys. osób.

Na Narodowym po Euro 2012 nie będzie grała na stałe żadna drużyna piłkarska. Już teraz trzeba więc myśleć, jak nim zarządzać, by nie był deficytowy i państwo do niego nie dokładało. Prezes NCS Michał Borowski ma gotową odpowiedź: – Sport, biznes i rozrywka. Pod takie imprezy projektujemy stadion.

Najnowszy biznesplan NCS zakłada, że roczne utrzymanie kompleksu ma kosztować 18 mln zł. Ale miałby zarabiać ok. 44 mln zł. W tym 11 mln pochodziłoby z wynajmu płyty boiska, a 33 mln zł m.in. z wynajmu biur, sal konferencyjnych, sprzedaży biletów czy praw do wizerunku.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane