GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Na handlowe problemy – parasole

mk, Monika Górecka-Czuryłło 11-03-2008, ostatnia aktualizacja 11-03-2008 21:03

Miasto na razie walczy z nielegalnym handlem w trwającej od dwóch dni akcji „Zefir“. Tymczasem za kilka tygodni ma ruszyć program wyposażania handlarzy w specjalne parasole. Pomysł budzi jednak kontrowersje.

W ubiegłym roku urzędnicy zadecydowali, że uliczny handel będzie mógł być prowadzony tylko w wyznaczonych przez dzielnice miejscach i pod parasolami kupionymi przez handlowców od miasta. Lokalizację terenów pod stoiska dzielnice mają ustalić do połowy kwietnia.

– Żadnych parasoli na dodatkowe miejsca handlu nie potrzebujemy – twardo mówi burmistrz Mokotowa Robert Soszyński. – Mamy dwa bazarki przy Wałbrzyskiej i Puławskiej. Planujemy jeszcze dwa nowe, eleganckie. I handel za dwa, trzy lata z ulic zniknie.

Sceptycznie nastawione są też władze Ochoty. – Może wybierzemy jakieś dwa, trzy miejsca, np. w rejonie ul. Filtrowej. Będzie tam miejsce na 10, 12 parasoli – ostrożnie mówi burmistrz Wojciech Komorowski. – Ale czy to załatwi sprawę dzikiego handlu?

– W jednym miejscu będzie handel pod parasolami, a w innym ze stolików – dodaje burmistrz Targówka Grzegorz Zawistowski. Przyznaje, że jego dzielnica nie ustaliła jeszcze żadnych lokalizacji dla parasoli. – Jakoś bez entuzjazmu do nich podchodzimy – mówi.

W większości dzielnic trwają wstępne uzgodnienia w sprawie lokalizacji nowych punktów dla handlarzy. – Chcemy zaproponować te miejsca, w których ludzie już zwyczajowo handlują – mówi burmistrz Białołęki Jacek Kaznowski. – Wskazywanie im nowych, z dala od głównych ulic, mija się z celem. Ale liczby potrzebnych parasolek jeszcze nie znamy.

A Praga-Południe szacuje wstępnie, że potrzeba jej będzie ok. 150. – Ale wiele tylko sezonowo, np. na sprzedaż owoców przy ul. Wiatracznej czy Szembeka – mówi wiceburmistrz Adam Grzegrzółka. Dodaje, że dzielnica chce zaproponować handel pod parasolami w rejonie ronda Waszyngtona czy ul. Ostrobramskiej. – Ale to grunty przy samej ulicy, należące do Zarządu Dróg Miejskich. Z nim musimy uzgodnić lokalizację – mówi.

Podobny problem ma Praga-Północ. – Każdy by chciał handlować wzdłuż ul. Targowej. Ale wątpię, czy ZDM wyda na to zgodę – mówi Lidia Szymańska z Wydziału ds. Gospodarczych.

37 miejsc na ok. 50 parasoli szykuje wstępnie Śródmieście. Widzi na nich sprzedaż jedynie kwiatów, folderów, pamiąte kczy owoców. Inni burmistrzowie wskazują na kolejne trudności.

– Przecież parasol można podrobić. Skąd będzie wiadomo, że ktoś stoi pod miejskim? – pyta burmistrz Żoliborza Janusz Warakomski – Wszystko można podrobić – denerwuje się wiceprezydent Andrzej Jakubiak. – Ale to przecież nie powód, by nic nie robić. Wprowadzenie parasoli zlikwiduje część nielegalnego handlu. Będzie dla ludzi znakiem, że to początek końca bałaganu handlowego.

Kremowy parasol z logo miasta

Miasto zamówiło tysiąc parasoli. 800 sztuk dużych, o średnicy dwóch m, i 200 małych, o połowę mniejszych. Parasole będą w kolorze kremowym. Na każdym umieszczone zostanie logo miasta: błękitna syrenka. Zamówienie powinno być gotowe pod koniec kwietnia. W maju parasole pojawią się na ulicach Warszawy. Handlowiec będzie mógł sobie kupić parasol za 100 – 120 zł.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane