GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Horror na torach, a będzie jeszcze gorzej

koz 21-09-2014, ostatnia aktualizacja 21-09-2014 09:19

Kolejarze szykują następny remont, który utrudni życie pasażerom.

Most średnicowy
autor: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa
Most średnicowy

Tym razem zamkną tory, którymi jeżdżą pociągi WKD. Od 13 października całkowicie nieprzejezdne będą obydwa tory na odcinku od dworca Warszawa Śródmieście do Warszawy Zachodniej.

Popularne wukadki będą odjeżdżały w kierunku Grodziska Mazowieckiego oraz Milanówka tylko z Dworca Zachodniego.

– Prace potrwają do 16 listopada, to będzie pierwszy etap remontu, kolejne prace planujemy w przyszłym roku, w wakacje – mówi Krzysztof Kulesza, rzecznik Warszawskiej Kolei Dojazdowej.

WKD uruchomi zastępczą linię autobusową na odcinku Pruszków–Warszawa Zachodnia. – Pociągi i autobusy będą wyjeżdżały z Pruszkowa co 10–12 minut – podaje rzecznik.

W czasie remontu WKD nie obniży cen biletów. Wraz z Kolejami Mazowieckimi będą za to wzajemne honorować swoje bilety.

To już kolejne utrudnienie dla podróżujących kolejami w stolicy i jej okolicach. Od kilku miesięcy trwa modernizacja trasy kolejowej Warszawa– Skierniewice. Wiele pociągów zostało odwołanych, na trasie tej ciągle dochodzi do awarii.

– Ostatnia na odcinku Pruszków–Warszawa-Włochy trwa już drugi dzień. Spowodowała, że pociągi mają opóźnienie do 45 minut – relacjonuje Jolanta Maliszewska z biura prasowego Kolei Mazowieckich. Pracownicy tej spółki szacują, że na trasie do Skierniewic stracili już ok. 10 proc. pasażerów, którzy przesiedli się do samochodów.

Spółka wystąpiła do PKP Polskich Linii Kolejowych, które są zarządcą infrastruktury, o obniżenie opłat eksploatacyjnych, chciała bowiem obniżyć ceny biletów. Nie otrzymała jednak na to zgody. – Dzisiaj nie mamy podstaw do obniżenia cen – tłumaczy Maliszewska.

Widząc, jak trudna jest sytuacja na tej linii, PLK oraz InterCity uruchomiły autobusowe linie zastępcze pomiędzy Skierniewicami i Żyrardowem oraz Dworcem Zachodnim. Dodatkowo InterCity od poniedziałku obniżyło ceny biletów na trasie między Łodzią i Warszawą z 30,90 do 25 zł.

Niebawem kolejarze zamkną także linię z Warszawy do Białegostoku. Przewoźnicy już planują uruchomić na tej trasie komunikację zastępczą, InterCity zaś – również obniżyć ceny biletów. Zamiast 
47 zł pasażerowie za przejazd ze stolicy do Białegostoku zapłacą 30 zł.

– Od 12 października zamknięte będą obydwa tory na ok. 30-kilometrowym odcinku z Tłuszcza do Łochowa. W styczniu zamkniemy kolejny odcinek, do Sadownego – zapowiada Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP PLK.

Modernizacja trasy Warszawa–Białystok obejmuje wymianę i budowę torów o długości 156 km, przebudowę stacji, wiaduktów drogowych, przejść pod torami. Inwestycja pozwoli skrócić czas przejazdu ze stolicy do Białegostoku do 2,5 godziny. Po unowocześnionych torach pociągi będą bowiem mogły jeździć z prędkością do 160 km/godz., czyli o 
40 km/godz. szybciej niż teraz.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane