GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Biletowy kanibalizm: droższy zjada tańszy

Konrad Majszyk 25-08-2011, ostatnia aktualizacja 25-08-2011 16:41

Pasażerowie wpadają w pułapkę biletową. Masz na karcie miejskiej stary bilet? Jeśli nie chcesz stracić, zakoduj nowy dopiero, kiedy stary się skończy.

autor: Pasterski Radosław
źródło: Fotorzepa

Paweł Gadowski z Bródna kupił bilet 30-dniowy po nowej, wyższej cenie 90 zł  w pawilonie przy ul. Trockiej 8. Na karcie miał jeszcze ważny  stary bilet za 78 zł. Kiedy po doładowaniu przytknął kartę do kasownika, liczba dni się nie zgadzała.

– Dwa dni gdzieś przepadły, ot tak. A sprzedawca nie uprzedził mnie, że tak się stanie – mówi Paweł Gadowski. – Strata jest niewielka, ale to moim zdaniem oszukiwanie pasażerów.

Zarząd Transportu Miejskiego przestrzega, żeby bilet z nowej taryfy kodować na karcie dopiero po tym, jak skończy się stary. W przeciwnym wypadku stary bilet przepadnie.– Wynika to z tego, że wraz ze zmianą cen zmieniły się także kody biletów w systemie biletowym – twierdzi rzecznik ZTM Igor Krajnow. – Sprzedawca powinien poinformować pasażera o tym zagrożeniu – dodaje.

Część pasażerów twierdzi, że to sztuczka, która ma zapewnić ZTM dodatkowe przychody. Urzędnicy odpowiadają, że karta miejska jest przestarzała i ma ograniczenia technologiczne.

Wcześniej, przed wprowadzeniem podwyżki, ZTM wpajał użytkownikom karty miejskiej, że jeśli kodują identyczny bilet – na taką samą liczbę dni, stref biletowych itd. – przed wygaśnięciem starego, to ten nowy przedłuża się automatycznie. Pasażer nie tracił ani dnia.

ZTM zapewnia, że na ekranach biletomatów są wyświetlane ostrzegawcze komunikaty w tej sprawie. Informacja została też przekazana   Mennicy Polskiej i firmie Asec, czyli operatorom obsługującym punkty kodowania kart w kioskach.

– Ale pasażer może przyjść do punktu obsługi pasażera, gdzie odzyska pieniądze – zachęca Igor Krajnow z ZTM.

– Nie opłaca się. Nie mam zamiaru tracić czasu z powodu dwóch dni – odpowiada Paweł Gadowski.

Pieniądze można odzyskać w punktach w siedzibie ZTM przy ul. Żelaznej 61 i na stacjach metra: Centrum, Świętokrzyska, Ratusz, Dw. Gdański, Plac Wilsona, Marymont i Młociny.

Dodaj swoją opinię

 

Życie Warszawy

Najczęściej czytane