GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Uratować obwodnicę stolicy

Konrad Majszyk 27-12-2010, ostatnia aktualizacja 28-12-2010 14:36

– Minister Grabarczyk i marszałek Schetyna forsują drogę S8 z Łodzi do Wrocławia, a zabierają pieniądze dla Warszawy: m.in. na wylotówkę na Gdańsk i obwodnicę Marek – twierdzi SISKOM.

Trasa S8 Konotopa-Powązkowska. To jeden z nielicznych odcinków obwodnicy ekspresowej, który uniknął cięć budżetowych
autor: Kuba Kamiński
źródło: Fotorzepa
Trasa S8 Konotopa-Powązkowska. To jeden z nielicznych odcinków obwodnicy ekspresowej, który uniknął cięć budżetowych

Przedstawiciele Stowarzyszenia Integracji Stołecznej Komunikacji wręczyli wczoraj ministrowi infrastruktury Cezaremu Grabarczykowi petycję z podpisami warszawiaków. To sprzeciw wobec odchudzonego programu budowy dróg na lata 2011 – 2015. Na liście rezerwowej inwestycji do realizacji „po 2013 roku” znalazły się m.in. wylotówki z Warszawy na Kraków i Gdańsk oraz obwodnica Marek.

Skąd wziąć pieniądze na te trasy? Według SISKOM, ponad 6 mld zł w skali kraju można zaoszczędzić na inwestycjach, których nie uda się w terminie zacząć, np. trasie S8 między Łodzią – skąd pochodzi minister Grabarczyk – a Wrocławiem, rodzinnym miastem marszałka Grzegorza Schetyny.

– Budowy trasy S8 między „Grabarczykowem” i „Schetynowem” nie uda się rozpocząć przed 2013 rokiem, bo Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska właśnie uchyliła uzgodnienia. Resort powinien przesunąć te pieniądze na trasy w Warszawie – przekonuje prezes SISKOM Jan Jakiel.

Ministerstwo Infrastruktury po lobbingu prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz jest gotowe do ustępstw. Najprostsza wydaje się sprawa krótkiego odcinka wylotówki na Kraków Salomea – Wolica (od budowanego węzła w Al. Jerozolimskich do południowej obwodnicy). Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ma już nawet jego wykonawcę. – Budowa wylotówki na odcinku Salomea – Wolica jest przesądzona. Na ten cel znajdziemy 300 mln zł – obiecuje minister Grabarczyk.

Ten odcinek ułatwi zjazd z autostrady A2 i południowej obwodnicy Warszawy. To sukces, ale na razie połowiczny. Co z resztą trasy, która ma odciążyć drogę przez Janki i jaką przejeżdża 60 tys. aut na dobę – nie wiadomo.

Dla SISKOM obietnica resortu infrastruktury jest niewystarczająca. Stowarzyszenie walczy o wpisanie na listę podstawową innych tras, bez których warszawski układ drogowy będzie niepełny.

– Prace nad nową wylotówką na Gdańsk między Bemowem i Czosnowem z obejściem Łomianek są zaawansowane – twierdzi prezes SISKOM Jan Jakiel. – GDDKiA ma decyzję środowiskową, w opracowaniu jest projekt budowlany. Inwestycja mogłaby zostać zrealizowana w latach 2012 – 2014.

Jak twierdzi stowarzyszenie, przed 2013 rokiem powinna też ruszyć budowa obwodnicy Marek, dla której jest decyzja środowiskowa. Jak przekonuje Grupa Marki 2020, ich miasto ma ten sam problem co Raszyn – przez środek Marek przechodzi jedna z najbardziej obciążonych wylotówek ze stolicy.

Wojewoda Jacek Kozłowski zaapelował do resortu o przebudowę przed 2013 r. Trasy AK między Powązkowską i Modlińską. Minister Grabarczyk zapowiedział w styczniu kolejne decyzje w sprawie inwestycji w latach 2011 – 2015.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane