GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Mieszkańcy tolerancyjni dla korków

Izabela Kraj 04-12-2009, ostatnia aktualizacja 05-12-2009 16:40

Warszawiacy chcą korzystać z komunikacji publicznej, ale wciąż niechętnie zostawiają swoje samochody na parkingach Parkuj i Jedź.

Badania do Barometru Warszawskiego przeprowadzane są cyklicznie (średnio raz na kwartał) na reprezentatywnej próbie 1100 mieszkańców powyżej 15 lat. Ostatnie 11 – 25 września.
źródło: zyciewarszawy.pl
Badania do Barometru Warszawskiego przeprowadzane są cyklicznie (średnio raz na kwartał) na reprezentatywnej próbie 1100 mieszkańców powyżej 15 lat. Ostatnie 11 – 25 września.

Najnowsze badania opinii wykonane w ramach Barometru Warszawskiego pokazują, że w jeździe po stolicy mieszkańcy preferują komunikację miejską – autobusy, tramwaje i metro.

Aż 69 proc. warszawiaków wystawia jej pozytywną ocenę, tylko 12 proc. – negatywną.

Ponad 88 proc. ankietowanych deklaruje, że zgodzi się na uprzywilejowanie komunikacji miejskiej na czas dużych remontów i utrudnień w ruchu. A mając do wyboru: korki i krótszy termin remontów lub mniejsze utrudnienia i rozwleczone w czasie roboty, 59 proc. ankietowanych wybiera pierwszy wariant, 34 proc. – drugi.

Badania zostały przeprowadzone na zlecenie ratusza w trakcie wprowadzania buspasu na Łazienkowskiej, między 11 a 25 września (buspas działa od 23 września), więc nie wszyscy ankietowani w swoich opiniach uwzględniali tę nowość.

– Rzeczywiście, bezpośrednio nie można zinterpretować wyników tak, że warszawiacy popierają także buspas na Łazienkowskiej, ale przecież funkcjonują też od dawna buspasy na innych ulicach. Wyniki pokazują, że mieszkańcy, przynajmniej w deklaracjach, są tolerancyjni dla utrudnień spowodowanych remontami ulic i popierają priorytet dla komunikacji publicznej kosztem indywidualnych kierowców – mówi rzecznik ratusza Tomasz Andryszczyk.

Według badań – z metra, z autobusów i tramwajów w ciągu ostatnich trzech miesięcy korzystało codziennie 47 proc. ankietowanych. Ponad 26 proc. jeździło codziennie własnym autem, 6 proc. dzień w dzień wsiadało na rower, a 1 proc. codziennie lub prawie codziennie korzystało z taksówki.

Połowa ankietowanych warszawiaków deklaruje, że posiada lub ma zamiar kupić kartę miejską. Ale tylko 4 proc. używa jej do płacenia za parkowanie.

Według sondażu, z parkingów Parkuj i Jedź korzysta zaledwie 3 proc. ankietowanych, ale wszyscy rzadziej niż raz w tygodniu. Codziennie – nikt.

Badania potwierdziły więc to, co widać gołym okiem np. przy Połczyńskiej. Na parkingu Park & Ride, gdzie jest 500 miejsc postojowych, zazwyczaj parkuje kilka, góra kilkanaście samochodów.

Natomiast ze wspólnego biletu komunikacji miejskiej, SKM i WKD korzysta mniej niż 10 proc. badanych warszawiaków. Większość deklaruje, że go nie potrzebuje, bo albo mają własny samochód, albo nie podróżują na trasach objętych biletem.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane