GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Korki rozkwitną wiosną

Konrad Majszyk 23-02-2009, ostatnia aktualizacja 28-02-2009 18:41

Za pięć dni zamknięcie wiaduktu obok Dworca Gdańskiego, a dwa tygodnie później – mostu Śląsko-Dąbrowskiego. Ten sezon ma być rekordowy pod względem objazdów.

Jutro ratusz przedstawi na konferencji prasowej tramwajowo-drogowy remontem Trasy W-Z, który został zaplanowany w najdrobniejszych szczegółach. Od 14 marca mają się zacząć prace w dwóch miejscach:

- wymiana torów na skrzyżowaniu Wolskiej z Młynarską obok dawnego pedetu, która wymusi uciążliwe tramwajowe objazdy

- remont torów i jezdni przy rynku na Mariensztacie, który będzie wymagał zamknięcia dla aut mostu Śląsko-Dąbrowskiego (zostaną dwie linie autobusowe kursujące wahadłowo i tramwaje zawracające przy Błękitnym Wieżowcu).

Harmonogram kolejnych prac – na Kercelaku, przy kinie Femina i na pl. Bankowym – poznamy w środę.

Wstyd na Andersa

Czy ta konferencja ma odwrócić uwagę od inwestycyjnej klęski na ul. gen. Andersa? Tego urzędnicy nie chcą komentować. W nocy z soboty na niedzielę drogowcy mają zamknąć dla samochodów wiadukt obok Dworca Gdańskiego. Kierowcom pozostanie przebijanie się i tak zakorkowanymi: Wisłostradą albo al. Jana Pawła II obok Arkadii. Oficjalny objazd – ul. Zajączka, Krajewskiego i Zakroczymską – będzie trasą tylko dla straceńców: kto tu wjedzie, utknie w gigantycznym korku.

Czytelnicy „ŻW” z Żoliborza i Bielan od soboty krytykują fatalny stan przygotowań do tej inwestycji. Nie wiadomo, ani kiedy ruszy budowa nowego wiaduktu (nie ma pozwolenia i wykonawcy), ani nawet tymczasowego wojskowego przejazdu (trwają prace nad technicznym opisem przeprawy).

Rekord w czasie kryzysu?

Zamknięcie wiaduktu na ul. gen. Andersa i remont Trasy W-Z to największe utrudnienia tej wiosny dla kierowców i pasażerów, ale niejedyne. W ciągu ostatnich dni w biurze koordynatora remontów drzwi się nie zamykają.

– To będzie wyjątkowy sezon. Liczba inwestycji komunikacyjnych i związanych z nimi objazdów tym razem może być rekordowa – zapowiada miejski koordynator Wiesław Witek.

Władze Warszawy obiecują wydać na inwestycje w 2009 roku ponad 3 mld zł, z czego tylko Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych – ponad 1 mld zł. I to właśnie z inwestycjami drogowymi wiąże największe nadzieje pogrążona w braku zleceń branża budowlana.

Ruszy wreszcie pełną parą – po zburzeniu spornego autokomisu – warta 125 mln zł budowa wiaduktów łączących Trasę Siekierkowską z ul. Marsa. Już wiadomo, że nie obędzie się bez zwężeń na Płowieckiej i Marsa.

W ciągu najbliższych dni drogowcy planują też podpisać umowę za 111 mln zł na przebudowę Modlińskiej nad Kanałem Żerańskim. Tutaj powstanie na dwa lata tymczasowy przejazd (nie będzie zwężeń jezdni, ale dwie „przewiązki”, czyli przejazdy na sąsiedni pas).

Za trzy tygodnie fatalnie zrobi się na poszerzanej za 51 mln zł al. Wilanowskiej. Drogowcy zamkną wtedy przejazd od ul. Sobieskiego do Karczocha. Nastąpi też ciąg dalszy negocjacji z właścicielem spornej działki, który zapowiedział w telewizji, że przywita urzędników... koktajlami Mołotowa.

Drogowy kataklizm czeka warszawiaków na skrzyżowaniu Al. Jerozolimskich z Łopuszańską, gdzie ma powstać trzypoziomowa plątanina przejazdów. Inwestycja ma ruszyć w połowie roku. W korkach utkniemy też na Wisłostradzie i Modlińskiej, gdzie w tym roku ma się zacząć budowa skrzyżowań z Trasą Mostu Północnego.

Wielkie inwestycje w stolicy zapowiada Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Przez cały rok ma być kontynuowana warta 2,1 mld zł budowa łącznika autostradowego między Konotopą i Trasą AK (będą utrudnienia w al. Prymasa, na Powstańców Śląskich, Lazurowej, Warszawskiej i przedłużeniu Połczyńskiej). W tym roku mają wystartować prace przy budowie trasy w kształcie litery „L” między Puławską, lotniskiem Okęcie a Marynarską (zostanie wówczas przeniesiona pętla tramwajowa przy ul. Suwak) i przebudowa Trasy Toruńskiej od Modlińskiej do Marek, która będzie wymagała zwężeń tych ruchliwych jezdni.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane