GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Rzemiosło nie zginie

Izabela Kraj 18-05-2012, ostatnia aktualizacja 18-05-2012 22:16

Kandelabr z kryształów, indywidualnie zaprojektowana torebka czy mebel. To w Salonie Rzemiosła

W weekend w Centrum Cybernetyki na Mokotowie odbędzie się Salon Rzemiosła Artystycznego – niezwykle  ciekawe targi, prezentujące ekskluzywne wyroby rękodzielnicze. Imprezę organizuje Ogólnopolski Cech Rzemieślników Artystów, Urząd Miasta st. Warszawy i Towarzystwo Amicus.

Projekt finansowany ze środków UE powstał, by zbliżyć do siebie świat nowoczesnego designu i rzemiosła artystycznego. Z jednej strony skierowany jest do samych rzemieślników  z całej Polski – to okazja do szkoleń np. z techniki zdobywania klientów i budowania marki firmy.

Z drugiej – do odbiorców. Warszawiacy mają szansę obejrzeć i zamówić ekskluzywne wyroby jubilerskie, złotnicze, kaletnicze. Ale nie tylko. Dużą wartością będzie po prostu poznanie mistrzów rękodzieła i przyjrzenie się ich pracy.

– Szewc Kamiński przygotuje wyjątkowo wygodne buty. Mistrz Drzażdżyński pokaże zegary, mistrz Bodych dobierze okulary, pracownia Bergiera zaprezentuje kunsztowne meble, a mistrz Olga Werbeniec zaprojektuje torebkę – zapowiadają organizatorzy Salonu Rzemiosła.

Będzie można też obejrzeć jedyne w swoim rodzaju eksponaty sztuki kamieniarskiej, kowalskiej czy odlewniczej na przykład... kandelabr z kryształów.

Podczas takiej imprezy rozczarują się ci, którzy myślą, że rzemieślnictwo to fach upadający.  Akurat w Warszawie według ekspertów są stosunkowo dobre warunki dla rozwoju rękodzieła. Tu jest większy popyt i łatwiejszy dostęp do klienta – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie urzędu miasta. Ale są też minusy. Do nich zdaniem respondentów należy brak dobrej współpracy między urzędem a środowiskiem rzemieślników.

Podczas tej edycji Salonu Rzemiosła mistrzom będą towarzyszyć adepci warszawskiej policealnej szkoły nr 35 kształcącej w rzemiośle artystycznym. Ich biżuteria zostanie wystawiona na aukcji na rzecz podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Szalonego Wózkowicza.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane