GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Ulica to nie jest miejsce dla dzieci

Agata Sabała 25-02-2010, ostatnia aktualizacja 25-02-2010 23:08

Małgorzata Mularczyk, prezes fundacji Wspólna Droga, która prowadzi kampanię „Oderwij dzieci od ulicy”.

źródło: archiwum prywatne

Jaki jest cel kampanii, która właśnie rusza?

Małgorzata Mularczyk: Chcemy wyrównywać szanse dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją. Żyje ich w Polsce 300 tys. Spędzają czas niemal wyłącznie wśród rówieśników, bez opieki dorosłych. Nasza fundacja współpracuje ze stowarzyszeniami, pedagogami, streetworkerami, którzy bezpośrednio zajmują się tymi dziećmi. Nasza pomoc trafia do młodzieży w wieku od 8 do 18 lat, która jest pod opieką ośrodków pomocy społecznej, bo marginalizacja wiąże się zwykle z biedą. Co piąte dziecko na Pradze-Północ korzysta z programu dożywiania. To tysiąc dzieci, których rodziców nie stać np. na zajęcia pozalekcyjne, rozrywki, bo ich problemem jest przeżycie.

Czego potrzebują „dzieci ulicy” i jak do nich dotrzeć?

Po pierwsze potrzebują dobrego, dorosłego opiekuna, bo taka osoba nie zawsze pojawia się w domu. Ktoś taki stworzy im nowy typ relacji, pokaże, że akceptuje je takie, jakie są. Nie jest to praca łatwa, bo pedagog nie może tak po prostu wejść na podwórko, musi powoli oswajać ze sobą dzieci.

Co streetworkerzy proponują im zamiast siedzenia pod trzepakiem?

Twórcze wykorzystanie wolnego czasu: realizowaliśmy projekt fotograficzny, zajęcia sportowe, wycieczki na drugą stronę Wisły dla praskiej młodzieży, mikrostypendia, czyli np. opłacenie zajęć pozalekcyjnych.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane