GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nowe oblicze pierwszej klasy

Michał Cessanis 11-02-2010, ostatnia aktualizacja 11-02-2010 17:01

Linie lotnicze British Airways wystartowały z nową klasą First na pokładzie Boeinga 777 lecącego do Chicago. Przewoźnik zainwestował w odświeżenie 100 mln funtów, z myślą o stworzeniu luksusu opartego o klasyczne wzory i dyskretną elegancję.

źródło: British Airways
źródło: British Airways

Nowa kabina pasażerska została zaprojektowana przez autorów wnętrza luksusowych samochodów marki Jaguar. W centrum granatowo-kremowej kabiny znajduje się szersze łóżko z nowym „inteligentnym” materacem i pościelą z bawełny egipskiej o grubym splocie. Ambasadorką nowej klasy First została aktorka Rachel Weisz.

- Unowocześniliśmy klasę First i stworzyliśmy na pokładzie kameralną atmosferę prywatnego samolotu - mówi szef działu obsługi klienta w British Airways Mark Hassel. - Świadomie zrezygnowaliśmy z umieszczenia w niej gadżetów i innych chwytów reklamowych, w zamian kładąc nacisk na prostotę i jakość. Starannie przeanalizowano i przebadano wszystkie nowe elementy, aby mieć pewność, że dajemy naszym klientom to, czego potrzebują. Każda indywidualna kabina wyposażona jest w prywatną szafkę, biurko oprawione w skórę, które można przekształcić w stolik jadalny, monitor z nowym piętnastocalowym ekranem do oglądania filmów podczas lotu i dodatkowe siedzenie umożliwiające pasażerom wspólny posiłek. Elektroniczne rolety można dowolnie przesuwać, by oddawały nastrój i porę dnia.

Klasa First została wprowadzona przez British Airways w 1978 r. W roku 1996 British Airways jako pierwsza komercyjna linia lotnicza wprowadziła w tej klasie całkowicie płaskie łóżka.

Nowości w klasie First

Pasażerowie mają do dyspozycji łóżko szersze o 60 proc. na wysokości ramion, osobistą szafkę, rolety elektroniczne, piętnastocalowy ekran monitora, port USB, złącze RCA i słuchawki redukujące hałas, w pełni zintegrowane naturalne podświetlenie i nastrojowe światło, stolik oprawiony w skórę oraz kosmetyczkę zaprojektowaną przez Anyę Hindmarch i przybory toaletowe D.R. Harris & Co.

zyciewarszawy.pl

Najczęściej czytane