GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Lufthansa Italia poleci z Warszawy do Włoch

ces 19-01-2010, ostatnia aktualizacja 29-01-2010 14:24

28 marca Lufthansa Italia rozszerzy swoją siatkę połączeń, uruchamiając nowe bezpośrednie połączenie z Warszawy do portu przesiadkowego Mediolan Malpensa.

źródło: materiały prasowe

Nowe rejsy będą obsługiwane przez Lufthansa Italia dwa razy dziennie – rano i wieczorem. Umożliwi to pasażerom podróżującym w celach zarówno biznesowych, jak i turystycznych spędzenie całego dnia w Mediolanie, bądź skorzystanie z dogodnych połączeń oferowanych z Mediolanu Malpensa.

Lufthansa Italia oferuje rejsy do Barcelony, Bukaresztu, Budapesztu, Madrytu, Lizbony, Londynu (lotnisko Heathrow), Paryża (lotnisko Charles De Gaulle), Sztokholmu, Warszawy, Bari, Neapolu, Olbii oraz Palermo.

Lotnisko Mediolan Malpensa jest doskonale usytuowane w pobliżu miasta. Oferuje połączenia komunikacyjne z rejonem jezior w Północnych Włoszech i południową Szwajcarią.

28 marca br. Lufthansa Italia uruchomi także nowe połączenia z Mediolanu do Sztokholmu, jak również Palermo i Olbii we Włoszech. Ponadto zostanie rozszerzona oferta rejsów z Mediolanu do Neapolu i Budapesztu. Neapol będzie wówczas obsługiwany przez 19 lotów tygodniowo, zaś liczba połączeń do Budapesztu zostanie podwojona – do 12 rejsów tygodniowo.

Koszt biletu na wszystkie rejsy w obie strony w klasie ekonomicznej, obejmujący wszystkie podatki i opłaty lotniskowe, rozpoczyna się od 399 zł, a biletu w jedną stronę – od 249 zł.

Linia Lufthansa Italia, spółka zależna Deutsche Lufthansa AG z bazą w porcie lotniczym Mediolan Malpensa, została założona w lutym 2009 r. Na pokładach swoich samolotów oferuje usługi pod nazwą “Sentirsi a casa“, które zostały specjalnie opracowane dla Lufthansa Italia i zaprojektowane tak, aby pasażerowie podróżujący z Włoch mogli poczuć się jak w domu. Mówiący po włosku personel pokładowy serwuje na śniadanie cornetti z nadzieniem z kremu waniliowego, a w ciągu dnia kanapki tramezzini z serem i pesto jako przekąski. W czasie rejsów trwających w porze obiadowej i wieczornej, menu w klasie biznesowej obejmuje ravioli z nadzieniem z sera gorgonzola z sosem dyniowym lub kotlety cielęce z gnocchi i sosem cytrynowym. Oprócz zwyczajowych soków i wina, pasażerowie w klasie biznes i ekonomicznej mogą skosztować typowo włoskich napojów, takich jak spumante, grappa czy averna. Szeroki wybór bezpłatnych gazet i czasopism włoskich sprawia, że „głodni” informacji pasażerowie mają się czym zająć.

zyciewarszawy.pl

Najczęściej czytane