GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Kolorowe promocje i nowe połączenia

Piotr Szymaniak 17-11-2009, ostatnia aktualizacja 18-11-2009 22:20

Od 13 grudnia zamiast 24 pociągów Tanich Linii Kolejowych będzie 377. Wagony zmieniają barwy, a bilety ceny. Wszystko, by zastopować odpływ pasażerów.

źródło: materiały prasowe

– Do końca roku przewieziemy od 8 do 10 proc. pasażerów mniej niż w 2008 r. – przyznaje Krzysztof Celiński, prezes PKP InterCity SA. To skutek kryzysu, a także konkurencji ze strony PKP Przewozów Regionalnych oraz transportu samochodowego. Przewoźnik chce odzyskać klientów i zapowiada rewolucyjne zmiany. Zmieni się wszystko, począwszy od barw. Wagony TLK pierwszej klasy zostaną przemalowane na pomarańczowo-biało, a drugiej klasy na niebiesko-biało.

Kolorowe będą też bilety. Na fioletowym bilecie pojedziemy z Warszawy np. do Krakowa lub Katowic za 35 i 55 zł (II i I klasa). Dotychczas było to 46 i 79 zł. Bilet szary jest dla tych, którzy chcą jechać „tam i z powrotem“. Jednak podróż powrotna będzie o 20 proc. tańsza. Ale pod warunkiem, że podróżuje się między godz. 12 w poniedziałek a 12 w piątek. Z kolei bilet niebieski upoważnia do zakupu pięciu biletów w cenie czterech.

– Chcemy też nagrodzić tych pasażerów, którzy często jeżdżą pociągami TLK. Każdy, kto przedstawi w kasie dziesięć wykorzystanych biletów TLK, będzie mógł w wakacje kupić za złotówkę bilet na wybrane połączenie InterCity – dodaje Celiński.

Dodatkowo spółka zapowiada okazjonalne, zielone bilety, sprzedawane na pociągi dowożące pasażerów na ważne wydarzenia (np. mecz, koncert, festiwal). Jednak prawdziwym czarnym koniem na być bilet fuks (w kolorze czarnym). – Bilet na dowolną relację kosztuje 20 zł. To nie będzie mała pula, jednak to pasażer przy kasie musi zapytać, czy czarny bilet jest dostępny – precyzuje Paweł Ney, rzecznik InterCity.– Kolorowe bilety będzie można kupić wyłącznie w kasach.

Poza czerwonym. W Internecie 25. dnia każdego miesiąca InterCity będzie robiło wyprzedaż biletów. Będą to właśnie bilety czerwone, które będzie można kupić z 45-, 50- i 60-procentową zniżką. Poza tym pasażerowie kupujący w sieci będą mogli liczyć na pięcioprocentowy rabat przy zakupie innych biletów niż kolorowe. Nie znikną też stare promocje jak np. bilet podróżnika czy weekendowy.

A do składów TLK będą dołączane wagony filmowe, także wagony z miejscami na rowery. Będzie też więcej pociągów InterCity. Np. w święta i sylwestra kursować ma dodatkowy nocny skład ze stolicy (wyjazd o godz. 23) do Zakopanego (przyjazd 07.48).

Życie Warszawy

Najczęściej czytane