Remont torów w al. Jana Pawła II będzie. Po Euro
Ratusz przełożył remont 10 kilometrów ruchliwej trasy tramwajowej między pętlami Rakowiec i Piaski.
Modernizacji miała doczekać się w latach 2010 – 2011 trasa wzdłuż al. Niepodległości, al. Jana Pawła II i ul. Broniewskiego – tak obiecywał prezes Tramwajów Warszawskich Krzysztof Karos. Plany były ambitne: wyciszone tory, wygodne platformy przystankowe i elektroniczna informacja pasażerska.
Anna Krasko z Tramwajów Warszawskich ujawniła jednak wczoraj, że inwestycja odbędzie się dopiero po 2012 roku. W ten sposób lista budów obiecywanych na Euro znowu stopniała. Dlaczego?
– Al. Jana Pawła II to jedna z głównych tras między Bielanami i Żoliborzem a Śródmieściem. Z powodu innych uciążliwych inwestycji nie będzie zgody na jej zamknięcie dla tramwajów – twierdzi Grzegorz Madrjas z Tramwajów Warszawskich.
Chodzi m.in. o budowę drugiej linii metra, która ma ruszyć w 2010 roku. Na razie nie udało się jeszcze nawet podpisać mowy z wykonawcą (trwa wojna prawników).
Na razie Tramwaje Warszawskie nie wycofały się z planów modernizacji przed Euro 2012 torów na Targowej i Zielenieckiej – obok Stadionu Narodowego.
Dodaj swoją opinię
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.