GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Ratusz: poczta nie dostarczyła sukcesów!

blik, rr 17-02-2009, ostatnia aktualizacja 17-02-2009 23:08

Pani prezydent chciała pochwalić się osiągnięciami dwóch lat rządów. Wydała specjalne ulotki, ale nie dotarły one do wszystkich warszawiaków.

„Warszawa – dobry kierunek 2006 – 2010” tak ratusz zatytułował ulotkę. Prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz (PO) pisze w niej: „Razem budujemy Warszawę, która będzie godna miana stolicy Europy Środkowej na miarę XXI wieku. Wierzę, że nam się uda!”.

– Obywatel ma prawo do uzyskiwania informacji o działalności władzy – tłumaczy Jarosław Jóźwiak z gabinetu prezydent stolicy radnym PiS, którzy zapytali o sens drukowania ulotek.

W grudniu poczta miała przesłać je do skrzynek warszawiaków. Reklamówki nie dotarły jednak do wszystkich. – Nie dostałam nic takiego – opowiada mieszkanka z ul. Niskiej. Pani Zofia Kryształ z al. Jana Pawła II też nic nie wie o przesyłce.

Takich osób jest więcej. – Nie widziałem ulotki. Do mnie też nie trafiła – mówi Marek Makuch, szef radnych PiS i krytykuje sens tego wydawnictwa: – To duże pieniądze. Zamiast na promocję, powinny być przeznaczone na obiady dla dzieci – mówi.

– Ulotka jest najtańszą formą promocji – broni pomysłu rzecznik ratusza Tomasz Andryszczyk. – Nawet w kryzysie nie można oszczędzać na reklamowaniu miasta. Bo dobra promocja zwraca się.

Ratusz wydrukował 800 tys. ulotek oraz 40 tys. broszur. Na druk i wysyłkę wydał ok. 150 tys. zł. Ale urzędnicy wiedzą, że kolportaż nie był udany. – Złożyliśmy reklamację w Poczcie Polskiej. Żądamy wyjaśnienia przyczyn niewykonania usługi – tłumaczy Jarosław Jóźwiak.

Poczta przyznaje się do wpadki. – Ale to nie my dostarczaliśmy ulotki, a firma zewnętrzna. W ramach rekompensaty obiecała dostarczyć bezpłatnie 200 tys. miejskich druków – mówi Michał Dziewulski z PP.

Inną wpadkę promocyjną zaliczył ponad dwa lata temu Kazimierz Marcinkiewicz, wówczas komisarz Warszawy i kandydat na prezydenta stolicy. W nocy z 22 na 23 listopada „zadzwonił” do 10 tys. warszawiaków z prośbą, by na niego głosowali.– Jest mi nieprawdopodobnie przykro. Coś takiego nie powinno się wydarzyć. Bardzo przepraszam wszystkich, którym taki telefon przerwał sen – kajał się potem Marcinkiewicz. Prezydentem nie został.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane